Geen producten (0)

Is er iets mis gegaan?


Samen naar een passende oplossing.


Er kan onverhoopt iets mis of defect gaan, dat is voor jou als klant natuurlijk zeer vervelend. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Bags For You is officieel dealer van alle merken die wij in onze webwinkel aanbieden en kun bij ons ook terrecht voor de fabriekgarantie.

Wij vragen je vriendelijk om een klacht over een levering of een defect product eerst aan ons te melden en de volgende stappenplannen te volgen.

 

Dit kan door te mailen naar: info@bagsforyou.nl of maak gebruik van ons contactformulier en kies de optie ik heb een klacht over. Liever via de reguliere post? dat kan natuurlijk ook stuur dan je klacht naar:  Bags For You, Valeriaan 64, 7081GZ Gendringen.

Na ontvangst van de klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk (binnen 7 werkdagen) na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. 


Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing?

Bags For You is WebwinkelKeur lid en het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. De geschillencommisie zal dan een bindende uitspraak doen.


Online Dispute Resolution

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de "Europese Unie."